Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Äntligen

Av Lotta - 7 december 2011 21:38

Äntligen ska jag testa på det här med att blogga. Min blogg kommer att visa saker som jag tillverkar på min lediga tid (som det liksom för alla finns för lite av). Jag använder en mängd olika material men just nu är det glasgravering som ligger högst i topp.


Att "pyssla" som mina nära och kära kallar det för, är min form av meditation - det är ett underbart sätt att rensa hjärnan och samla tankarna på. Sen är det roligt att ha något "eget" med sig när man t ex är bortbjuden eller att ge bort i present.

Julen närmar sig med stormsteg och utan att avslöja förmycket så är det några stycken i familjen som kommer få lite av mina alster.


Välkomna att botanisera!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 5 januari 2012 23:33

Nu måste jag ha jobbat i den "blå lådan" för länge för jag har börjat att lägga mig till med en massa dumma uttryck!! Men 2012 har sådana möjligheter. Jag älskar verkligen Nyår! Midsommarafton och Nyårsafton är mina viktigaste helgdagar - utan dem ...

Av Lotta - 26 december 2011 19:58

God fortsättning! Hoppas att julen har varit lika bra som min! Det har varit mycket lugnt med en massa spel. Sonen fick ett nytt spel som verkligen passade alla (förutom dottern då), från sonen på 14 år till Moffa 71 år. Trodde att det skulle var...

Av Lotta - 17 december 2011 11:01


Det är så mycket som jag vill hinna med men tiden räcker aldrig till och det stör mig! Sen är det väldigt mycket månad kvar i förhållandet till innehållet på mitt bankkonto! Visst är det skönt att min läkare lyssnde på mig och tog mig på allvar och s...

Av Lotta - 9 december 2011 22:29

Jo tack den som frågar! Idag så fick jag färdigt ljuslyktan och den blev inte riktigt som jag ville men den blev inte dum ändå. Denna skall jag skicka till min kusin Malin som i veckan opererade bort sitt ena bröst för att de hitta de två cancerknö...

Av Lotta - 8 december 2011 22:10

Att jag aldrig lär mig att mina projekt tar mycket länge tid än vad jag tror! Jag tycker väl att efter x antal år så borde jag ha lärt mig att lägga på några timmar eller två men nä då - icke jag icke!   Mina planer för idag var att göra klart mi...

Presentation


Kreaktivitet är livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards